Admin schreef:Een 2100 achter een 1100 gaat niet gebeuren, strikt verboden!
Chris schreef:In het weekend van 17 en 18 augustus kan je ook genoeg modeltrams zien in het HOVM.
https://hovm.nl/pcc-75-kom-naar-het-modeltramweekend-in-het-hovm/
YC52000 schreef:Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ze zijn echt mooi.
iljitsch schreef:YC52000 schreef:Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ze zijn echt mooi.
Ja, hoe duur dan?
En welke schaal?
(Excuses als dit lang geleden al een keer vermeld is...)
Persoonlijk zou ik de 1100-serie overslaan vanwege de fletse kleur, dat officiële OV-geel geeft me altijd een vrolijk gevoel! (Ik neem nu gelijk een slokje sinaasappelsap met nagenoeg diezelfde kleur.)
Tja, bedenk wel dat elke hobby geld kost. Euh, ik bedoel investeringen in de betreffende hobby doen. En de vraag hoe duur het is, is dan slechts bijzaak. Kwestie van keuzes maken en dat is soms verdomd moeilijk.iljitsch schreef:YC52000 schreef:Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ze zijn echt mooi.
Ja, hoe duur dan?
En welke schaal?
Ik heb nog nergens PCC-cars gezien in N-schaal. Misschien zijn die er wel, maar dat zal dan vast geen model zijn van een haagse PCC. Dan blijft over, zelf een exemplaar gaan bouwen. Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je weinig ervaring hebt en niet de juiste tools bezit om dat te kunnen doen. Een uitdaging is het zeker, zelf een modeltram bouwen.iljitsch schreef:Ik heb zelf sinds vorig jaar een N-schaal baantje en heel misschien zou ik zo'n PCC voor die prijs nog wel overwegen als-ie digitaal en met geluid* zou zijn.
Is dat echt zo?verst107 schreef:De Riess PCC’s van Kuijper/modeltreinstore staan wat hoog op hun poten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten