wattman schreef:Vandaag reed op de TouristTram de combinatie 1304+1180, in verband met een storing aan de 1180 die gisteren optradt. De passagiers reden mee in de tweede wagen.
iljitsch schreef:Als ik me niet vergis was het vorige zomer dat ze een tijdje met GTL reden op 3K, maar dat was natuurlijk toen er nog meer RC's nodig waren voor lijn 2.
iljitsch schreef:Als ik me niet vergis was het vorige zomer dat ze een tijdje met GTL reden op 3K, maar dat was natuurlijk toen er nog meer RC's nodig waren voor lijn 2.
lcyerbanga3 schreef:Rare situatie vandaag.
Ik stap in 's-ochtends in tram 3, net als altijd...
Bij de Noord West Buitensingel stopt ie ineens en dan hoor ik "We kunnen niet rechtsaf dus we gaan naar de monstersestraat om te keren en dan terug om linksaf naar elandstraat te gaan." Nergens behalve op social media stond dat.
De borden waren bezet met info over 4K. Blijkbaar is het belangrijker te weten dat je niet met 4K naar westeinde/monstersestraat kan dan dat je 10 minuten vertraging hebt op tram 3...
iljitsch schreef:Er zullen vast wel niet-verlengde GTLs uitstromen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat van de ene dag op de andere dag ze allemaal weg zijn. Er zitten nog allerlei werkzaamheden aan te komen en nog niet alles wat AV moet worden is het al dus wat extra GTLs achter de hand kan geen kwaad.
Ook nooit slecht om wat trams die het nog goed doen maar niet nodig zijn achter de hand te houden bijvoorbeeld voor slecht weer ofzo, als ze dan kapot gaan kunnen ze gelijk weg, hoef je niet een verlengde te repareren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast