mibia schreef:Maar zoals ik ook las en begreep (corrigeer me als ik fout zit), zijn ze met Siemens de markt aan het verkennen of voor die noodbestelling van 10 Avenio's, door de concurrentie goed bevonden wordt. Oftewel gaan die zwaar dwarsgelegen met rechtzaken e.d.? En zo ja; met alle financiele shit ten na dele van MRDH en HTM, dus dan laat men die bestelling varen....
In het ergste geval wie is de Sjaak? tuurlijk wij allemaal.....
IK vind het vreemd en idioot dat het zo werkt. Ik begrijp aan deze "werkwijze" of hoe het ook heet, totaal niet.
Als ik een (bijvoorbeeld en mss beetje overtrokken) brood koop en wil daarna nog zo'n zelfde brood, omdat ik onverwacht meer eters op bezoek krijg, hoef ik ook toch niet bij de concurrent te vragen of zij dat goed vinden....
Als klant moet je toch zelf kunnen uitmaken waar je een produkt koopt. Zou lekker zijn als het ook zo gaat als je een auto of scooter wilt kopen.....
Heeft deze "werkwijze" altijd al bestaan, of?
iljitsch schreef:Tja overheden moeten nu eenmaal aanbesteden vanaf een bepaald bedrag, je wilt natuurlijk niet dat ambtenaren of politici gewoon hun vriendjes de bal toespelen...
pduvekot schreef:Ik ben het met OVinDelft eens, onder het voorbehoud dat het van mij ook smalle eenrichtings Avenio´s van 35 meter lang mogen worden ter vervanging van de GTL´s want goede diversiteit is ook kostenbesparend.
Chris schreef:Groot nadeel voor de HTM is dat er maar weinig 3100'en met ARI zijn dus voorlopig zijn er ook nog wat 3000'en nodig voor lijn 6!
Gebruikers op dit forum: wmbaak en 26 gasten