Charles schreef:hoe komen de trams vanuit hun remises naar Den Haag Centraal?
gewoon via ZIchtenburg en Leidschendam voor de RR en Lijsterbes en ZIchtenburg voor GTL! (denk ik tenminste)
Charles schreef:hoe komen de trams vanuit hun remises naar Den Haag Centraal?
Men is al een half jaar bezig om HSE aan te sluiten, dus dan wil jij nog een extra lijn naar HS...iljitsch schreef:En was het HSE niet bijna klaar? Zou wel handig geweest zijn dat je tijdens deze omleiding gewoon met RR E naar HS kan komen.
Dan moet dus de tram tegen de richting in steeds gaan kopmaken, niet echt handig met achterop lopende trams. Die moeten dan altijd lang buiten het station gaan wachten!lcyerbanga3 schreef:kan tram 54 niet bij die taltrack keren waar 3K altijd keert? Als het kan is het probleem opgelost! Zo niet dan weet ik het ook niet meer...WKZH5A schreef:Ik weet niet waarom lijn 54 met gtl's gaat rijden tijdens de omleidingen in augustus. Het kan wel mogelijk zijn dat CS (hoog) te druk wordt doordat 3 en 4 daar omkeren en 2 en 6 de buitenste sporen gebruiken, waardoor lijn 54 moet gaan uitwijken.
RR materieel kan dat doen vanaf Leidschendam; GTL gewoon bovenlangs door het centrum!Charles schreef:Blijft over: hoe komen de trams vanuit hun remises naar Den Haag Centraal?
xCookiesolax schreef:Ik dacht altijd dat ZUB het seinsysteem was in het buitengebied (Laan van NOI - Zoetermeer) en dat ARI (Automatische remingreep) juist gebruikt werd in de tramtunnel en viaduct tot Oostinje/Beatrixkwartier?
Volgens mij is dit de halve waarheid. Alleen GTL-trams kunnen over dit spoor.Roland schreef:Als er straks geen lijnen met ZUB-loze trams meer langs de Resident komen dan kan het calamiteiten spoor gewoon weer gebruikt worden zoals elk stuk calamiteitenspoor
Roland schreef:Als je mijn hele bericht had gelezen, had je achter de hele waarheid kunnen komen Die onderdoorgang wordt aangepast. Overigens kan de Avenio daar al wel alle kanten op, dat is reeds beproeft.
Gebruikers op dit forum: Roland en 15 gasten