iljitsch schreef:Precies, je mag er maar 30 en die trams nemen flink wat ruimte in dus dat maakt het nog langzamer. Als de trams naar het nieuwe spoor verhuizen dan kan het overige verkeer eindelijk weer wat ruimte krijgen en kan die beperking van 30 eraf.
Wel zal het slopen van de sporen en de definitieve inrichting ook nog wat overlast gaan geven...
iljitsch schreef:Precies, je mag er maar 30 en die trams nemen flink wat ruimte in dus dat maakt het nog langzamer. Als de trams naar het nieuwe spoor verhuizen dan kan het overige verkeer eindelijk weer wat ruimte krijgen en kan die beperking van 30 eraf.
willem schreef:Met name kost het tijd voor de rest van het verkeer omdat de trams bij de halte Schoolstraat moeten stoppen. In combinatie met het verkeerslicht daar kost het vrij veel tijd om langs die plek te komen. De 30 zal wel blijven zolang de nieuwe weg er niet ligt omdat er werkzaamheden zijn.
MennoOV schreef:Hoezo een week later dan de landelijke dienstregeling van bijvoorbeeld NS ?
Dat is best opmerkelijk te noemen op deze lijn.iljitsch schreef:Vreemd dat er twee vlak achter elkaar reden!
Lijkt goed nieuws, maar de nieuwe halten zijn -nog- niet aangepast voor mensen met een beperking.Roland schreef:Vanaf 18 december (ingang nieuwe dienstregeling) gaat lijn 19 doorrijden naar Delft Station
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten