Jeronimo117 schreef:maar wat wil je anders als lijn 19 net voor lijn 1 rijdt.
YC52000 schreef:-Leidsehage
- een winkelcentrum in ypenburg dacht ik
- Hovenpassage
voor de rest weet ik niets meer
Jeronimo117 schreef:Wat gebeurt er als blijkt dat na 5 jaar nog niet de gewenste reizigersaantallen bereikt zijn? Wordt de lijn dan opgeheven of blijft het gewoon door rijden, veel andere mogelijkheden heb je ook niet met lijn 19.
Jeronimo117 schreef:Wat gebeurt er als blijkt dat na 5 jaar nog niet de gewenste reizigersaantallen bereikt zijn? Wordt de lijn dan opgeheven of blijft het gewoon door rijden, veel andere mogelijkheden heb je ook niet met lijn 19.
Ahum... De bussen keren daar 50 meter om de hoek, bij de oude brandweerkazerne. Daar ligt een keerlus en die is net nieuw aangelegd. Wat is daar het probleem mee?trammelant schreef:Er is op dit moment geen goed eindpunt te vinden bij de parade in nootdorp waar een bus kan keren.
joostvansurksum schreef:trammelant schreef:
Doorrijden naar de RR-halte zou ook een hele goede zijn, want alleen buslijn 131 (lokaal (taxi)busje) rijdt daarheen en niet in hoge frequenties.
Dat zou ook een mooie zijn, alleen zie ik dat de buurt behoorlijk krap bemeten is voor een trambaan erbij. Sommige straten zijn te smal. Maar linksaf de Kon. Julianastraat in (met de keerlus mee), rechtsaf de Meidoornlaan in en dan links naar het Oosteinde en door/langs industrieterrein Oostambacht naar de RR-halte. Dat zo'n beetje de enige route met wat ruimte die ik daar in de buurt zie. Ben er helemaal voor. Vooral ook om een goede aansluiting naar RR te krijgen, want die halte ligt behoorlijk buiten het dorp en daarmee mis je veel kansen.Cypriot schreef:Misschien lijn 15 die paar honderd meter nog doortrekken...... Volgens mij was dat toch ooit de bedoeling, want de huidige keerlus zou tijdelijk zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten