Admin schreef:Ja, laten we vooral de miljoenen die al lang zijn uitgegeven om het al liggende spoor aan te leggen (staal voor de rails en koper voor de rijdraad zijn echt niet goedkoop!) in het putje gooien door het stoppen v/h project, met nog meer miljoenen om die rails weer weg te halen en laten we vooral niet vergeten dat de subsidieverstrekkers hun geld terug willen hebben als het project wordt gestaakt, gaat ook weer over miljoenen.
Lijn 19 wordt afgebouwd. Punt. Ook met een permanent "tijdelijk" eindpunt op TU terrein. Het is nl behoorlijk veel goedkoper dan stoppen. Zo simpel is het. Had de St Sebastiaansbrug niet vervangen hoeven worden en/of had Delft geen Artikel 12 gemeente geweest, zodat de brug kon worden vervangen tijdens de aanleg van lijn 19, was het voorgenomen eindpunt op het TU terrein gewoon als keerlus in gebruik genomen met de rest van lijn 19 en had er nu geen haan meer neer gekraaid. Je kan wel blijven roepen dat lijn 19 slecht is en prestige en te duur en te lange bouwtijd en weet ik wat, feit is dat lijn 19 er gewoon komt, dus dat roepen heeft weinig nut.
Zo kunnen bedrijven die onderzoek doen dat gevoelig is voor trillingen of straling zich in de toekomst op de Campus-zuid blijven vestigen.
willem schreef:Aangezien de Campus Zuid (het deel van de TU ten zuiden van de Kruithuisweg) niet zonder ov kan zitten ziet het ernaar uit dat over de hele route van de tram bussen parallel gaan rijden.
"Hoe lang moeten we er nog op wachten?" Als er eenmaal een goed ontwerp ligt en het bestemmingsplan is gewijzigd, kan de aanleg van het hele traject in één maand gebeuren. In het gunstigste geval duurt het alles bij elkaar nog twee jaar."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten