trammelant schreef:op de betonnen randen van de haltes wordt zelfs hardhout gelegd.
jaja ..... chique wijk ,chique haltes....
De omlegging van lijn 1 zal niet definitief worden.
willem schreef:De omlegging van lijn 1 zal niet definitief worden. De lijn rijdt dan over een te groot deel van de route hetzelfde als lijn 15 (namelijk Ypenburg Centrum-Rijswijk en als je de twee routes tussen Rijswijk en HS/Rijswijkseplein op een hoop veegt het hele stuk van Ypenburg naar het centrum). Of de frequentie van die lijn moet een stuk lager gaan worden, maar dan moet de lijn losgekoppeld worden van lijn 16.
willem schreef:Uitgaande van de onveranderde route van lijn 19 rijdt lijn 1 dan tussen Delft station en Ypenburg parallel aan lijn 19 en van Ypenburg tot de Hofweg parallel aan lijn 15. Dan voel je een frequentieverlaging naar een kwartierdienst al aankomen.
Slagathor schreef:Het bochtje Kalvermarkt wordt dan uitsluitend door lijn 9 bereden?
willem schreef:Dan komt het fenomeen dat een tramlijn zichzelf op het Rijswijkseplein kruist weer terug. Vroeger met lijn 12 en in de toekomst met lijn 15. Lijn 16 en 17 kun je dan net zo goed combineren tot een doorgaande lijn 7 Wateringen-Statenkwartier.
Uitgaande van de onveranderde route van lijn 19 rijdt lijn 1 dan tussen Delft station en Ypenburg parallel aan lijn 19 en van Ypenburg tot de Hofweg parallel aan lijn 15. Dan voel je een frequentieverlaging naar een kwartierdienst al aankomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten