OVinDelft schreef:trammelant schreef:op de betonnen randen van de haltes wordt zelfs hardhout gelegd.
jaja ..... chique wijk ,chique haltes....
Ik hoef echt geen hardhout bij mijn tramhaltes, maar de tramhaltes in Delft zijn serieus toe aan een complete renovatie. Zover ik heb gehoord zal lijn 1 voorlopig nog niet aan de beurt komen met het R-Net project dus begrijp ik dat een volledige renovatie nu niet gaat worden uitgevoerd.
De haltes die ik even buiten beschouwing laat zijn Brasserskade (recent opgeknapt in Ypenburg stijl maar met die oude Delftse abri's) en de haltes in de spoorzone die temidden hijskranen en hekken staan. Alle andere haltes zijn in best wel slechte staat, de hekken hangen er bij, de abri's zijn niet echt meer zoals ze geweest waren (niet te vergeten dat die Delftse nou niet echt de schoonheidsprijs winnen), de bestrating is niet echt top, en de ouderwetse halteborden zijn verbogen/de stickers vallen eraf, zo vies dat het onleesbaar is of op een andere manier kapot. De Hoven is recent "opgeknapt" maar ze hebben de oude hekken waar de verf van af bladert teruggeplaatst.
Overigens, was het niet zo dat na de renovatie Hoornbrug er geen plek meer is voor de bocht naar Delft omdat de te overbruggen hoogte te groot wordt?
willem schreef:Het meest spannende wordt wat de reizigers na 13 juli gaan doen. Het kan best zijn dat de helft van de reizigers na die datum opeens verdwenen is vanwege het verdwijnen van de verbinding naar het station van Delft. Over de rest van het traject naar Tanthof is iedereen het wel eens dat dat niet nodig is.
robert55 schreef:En in die periode aan de andere kant doorrijdt naar Leidschendam Noord [ipv Leidschenhage]. Zou je denk ik in de bestemmingstekst moeten zien.
michaeldenhaag schreef:@wattman: goede foto, maar wat mij opvalt; is de 3004 voorzien van ARI?
robert55 schreef:De 3055 is een beetje afwijkend. Is ooit na een zware botsing bij herstel gebruikt als een soort prototype voor de 3100-en en heeft daarom andere deuren. Ik vermoed dat hij daarom dezelfde kant op zal gaan als de laaggenummerde 3000-en
OVinDelft schreef:Nou ja ik heb de 3004 gisterochtend gefotografeerd op lijn 19 (zie mijn vorige post). Ik dacht dat het om een promotiecampagne van de Gemeente Delft gaat en deze tram op zowel lijn 1 en 19 zou gaan rijden, wat de 3004 dus ook doet. Waaraan kan je zien of een tram ARI heeft?
Roland schreef:De 3096 maakt kans op de slopershamer (15 van de slechtste wagens zullen op korte termijn aan de kant gaan)... Ik ben er laatst in geweest op ZB, maar het leek er niet op dat hij onlangs had gereden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten