OVinDelft schreef:Zullen de metro's niet te hoog zijn??? Volgens mij is het al krap in de hoogte met de pantograaf met GTL's en RegioCitadissen? En de bocht bij Ternoot zal ook wel te scherp zijn...
Tiktak schreef:Wat ik niet begrijp is dat er bezwaar word gemaakt om over te stappen op een andere tram cq metro.
Ze gaan wel uren rond slenteren in de binnenstad of op het strand, maar 10 - 15 minuten wachten is toch
weer zo vermoeiend.
Het liefs zou men voor de deur instappen en uitstappen voor de deur waar men moet wezen.
in dit geval neem dan een taxie, maarja dan betaald je de hoofdprijs voor het vervoer.
En vergelijk eens de km prijs van het openbaar vervoer met je eigen auto ( km prijs is incl. waarde van de auto p/km, brandstof, verzekering, onderhoud e.d)
Dus laat de metro gewoon ze eindpunt houden op CS en het Haagse net gewoon laten rijden door onze eigen HTM.
Charles schreef:Komt boven het huidige busplatform, volgens dit bericht.
Bovenkomen is gewoon een kwestie van tijdig beginnen met de helling Zonodig met een tandrad, net als in bergachtige streken
Bert schreef:Dat het startstation zich hoog boven de trein- en tramsporen bevindt, is voor de overstappende reiziger een crime en voor sommige reizigers eigenlijk een niet te nemen hindernis,
je schets een nogal somber beeld. Als ik de plannen bekijk en naast een willekeurig Parijs Knooppunt leg zijn de loop afstanden en hoogte verschillen veel en veel groter en gezien de drukte daar voor weinig mensen een probleem.
Maar het is de Hollandse geest, niks is goed en het zal ook nooit wat worden...
Tiktak schreef:Ik vraag me af, is de trein van af Den Haag CS naar Rotterdam CS sneller dan de Metro (RET) van Den Haag CS naar Rotterdam CS
Admin schreef:En op Rtd staan poortjes die niet opengaan als je geen RET reisprodukt hebt Komt bij dat veel doorgaande reizigers vaak beter af zijn met omreizen via Ut (van/naar Ehv).
Je schets een nogal somber beeld. Als ik de plannen bekijk en naast een willekeurig Parijs Knooppunt leg zijn de loop afstanden en hoogte verschillen veel en veel groter en gezien de drukte daar voor weinig mensen een probleem.
Maar het is de Hollandse geest, niks is goed en het zal ook nooit wat worden...
Admin schreef:En op Rtd staan poortjes die niet opengaan als je geen RET reisprodukt hebt Komt bij dat veel doorgaande reizigers vaak beter af zijn met omreizen via Ut (van/naar Ehv).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten