Henk B schreef:Zo verbazingwekkend is dat niet. Vroeger bouwde men trams van staal op een frame, tegenwoordig een lichtgewicht tunnel met diverse lichtgewicht materialen.
De mensen in de 3081 komen er beter af als mensen in de 4033 als het zo was geweest dat de 3081 de 4033 in de flank geraakt had.
Wat mij nog steeds bevreemd is dat ik na alle incidenten van de afgelopen nog steeds geen reactie van het gewest haaglanden gezien heb. Het gaat toch om de veiligheid van haar burgers.
wattman schreef:Aangezien alle vorige (onderlinge) aanrijdingen en ontsporingen nooit hebben geleid tot een openbaar onderzoek, en ook de HTM niet erg genegen is om enig resultaat van interne onderzoeken te communiceren, valt hierover alleen te speculeren. Of deze aanrijding wel leidt tot een volledig onderzoek van de Raad is nog maar afwachten.
Voor de rest kan ik als regelmatige passagier op lijn 1 melden dat ik verschillende malen heb meegemaakt dat lijn 1 en 19 elkaar in de weg zitten, zowel bij deze kruising als bij de Nieuw Plantage.
Charles schreef:Er staan daar toch bordjes waarop duidelijk aangegeven staat welke route RR dient te volgen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast