dAb schreef:Gelukkig vindt de reiziger al meer dan 30 jaar dat het/mijn GTL8-materieel het beste, en betrouwbaarste, is wat De HTM ooit op de rail heeft gebracht
iljitsch schreef:Overigens: de Avenio moest toch ingezet worden op lijn 17? Ik zat daar gisteravond rond half tien in van Rijswijk naar HS, en met de bestuurder en twee beveiligers waren er meer HTM'ers dan reizigers aan boord! Ik hoop dat die lijn overdag drukker is.
Slagathor schreef:^^ Ik geloof dat lijn 17 zo ongeveer onderaan de lijst staat. Eerst lijn 2, dan de 11, dan de 9 en dan 1 of 17 (ik weet de volgorde niet precies).
Lijn 17 is vooral een drukke spitslijn maar die drukte is erg kortstondig.
iljitsch schreef:Dat is allemaal in juli. Heel kort wordt ook iets gezegd over augustus, wanneer 1, 5 en 15 op de Haagweg in Rijswijk met werkzaamheden te maken krijgen, en, belangrijk voor mij, dat er iets gaat gebeuren op de Loosduinseweg waardoor 2 en 4 daar niet meer kunnen komen, en lijn 6 wordt verlengd, ik neem aan tot het eindpunt van 4. Ik vraag me af wat dat kan zijn? Spoor vervangen? En tot waar worden 2 en 4 dan ingekort? Monstersestraat ligt voor de hand, of anders Brouwersgracht. Als 3 niet in de weg zou zitten dan zouden ze wellicht enkelspoor tot halte MCH Westeinde kunnen rijden... Maar waar precies zijn de werkzaamheden? Blijkbaar voorbij Noord West Buitensingel, anders zou 3 er ook last van hebben, maar voor Apeldoornselaan, anders zou 4 er geen last van hebben, maar weer niet de kruisingen van 11 en 12 want daar wordt ook niks over gezegd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten