iljitsch schreef:Tot mijn niet onaanzienlijke verbazing kwam ik de AV 5035 voor station Laan van NOI tegen met als bestemming "2 strandexpress noorderstrand":
YC52000 schreef:Sommige GTL trams hebben nog van die knoppen naast de deuren. Heb al veel mensen gezien die geen moeite doen om die te zoeken en blijven voor de deur wachten.... hopende dat die vanzelf opengaat
xCookiesolax schreef: Is de reiziger over het algemeen minder bekend geworde met railvoertuigen? Ik weet wel dat het een tijdje gebruikelijk was bij de HTM om alle deuren te openen bij het halteren en dat men nu ervoor kiest om deze slechts alleen te ontgrendelen.
iljitsch schreef:Ik zit nu in lijn 4 (de 4032) richting Uithof in de tramtunnel tussen Spui en Grote Marktstraat al bijna een kwartier. Blijkbaar heeft de politie de Prinsengracht en de Lijnbaan afgezet en we staan vooralsnog voor een rood sein.
iljitsch schreef:Bij de Lange Lombardstraat stond een hoop politie, maar verder geen idee wat er aan de hand was...
...En na een aantal minuten met geregeld getoeter (of noem je dat anders bij een tram?)
wattman schreef:Dus wellicht dat elk geluid er in geprogrammeerd kan worden.
wattman schreef:Vanuit Scheveningen via Duinstraat - Statenkwartier - World Forum - Scheveningseweg reden vanochtend extra trams als lijn 97 "Congresvervoer" (o.a. 3131). Zal wel te maken hebben met het jaarlijkse THIMUR congres in World Forum (is t/m vrijdag).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten