Roland schreef:Het is erg rustig rond de RC, afgelopen jaar is de draaistelrevisie gestart is het enige wat ik weet. Een totale revisie met eventuele wijziging van de kleurstelling zal denk ik nog wel even op zich laten wachten.
Nou, dat zal dan wel die lelijke rood/zwart kleur worden van R-Net.wattman schreef:Er was een nieuw kleurenschema ontworpen (rood/wit i.p.v. blauw/wit), dus het lijkt me toch dat er een soort onderhoudsbeurt aan staat te komen.
iljitsch schreef:Dat zou wel een heel grote omschakeling zijn...
Wit/rood is wel te doen, maar donkergrijs/rood... Brug te ver, lijkt mijn. Überhaupt geen goede kleurstelling, overigens.
Zelf vond ik de kleuren van de 3100-serie GTLs toen die nieuw waren wel mooi. Ook het donkergeel uit de latere PCC-jaren ziet er goed uit.
Ik denk ook dat het helpt dat de verschillende tramseries hun eigen kleur hebben, dat maakt het werk voor de HTM bij omleidingen wel zo makkelijk: rood/beige trams bla bla bla, wit/blauwe trams bla bla bla, zwart/rode trams bla bla bla. GTL vs RegioCitadis vs Avenio zal wat minder goed werken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast