trambestuurder schreef:\Alleen lijn 17 laten ze rijden zoals nu en dat vind ik een gemiste kans
17 ging toch ook via de bierkade?
trambestuurder schreef:\Alleen lijn 17 laten ze rijden zoals nu en dat vind ik een gemiste kans
lcyerbanga3 schreef:trambestuurder schreef:\Alleen lijn 17 laten ze rijden zoals nu en dat vind ik een gemiste kans
17 ging toch ook via de bierkade?
wattman schreef:Grappig dat met dit voorstel in feite het oude eindpunt Turfmarkt zo terugkeert in een iets andere vorm.
Als we dan via die lus ook een inkorting krijgen van lijn 1 met Avenio op Delft - Den Haag Centrum zijn we in grote lijnen weer terug naar de situatie voor 1 oktober 1983.
wattman schreef:Grappig dat met dit voorstel in feite het oude eindpunt Turfmarkt zo terugkeert in een iets andere vorm.
Als we dan via die lus ook een inkorting krijgen van lijn 1 met Avenio op Delft - Den Haag Centrum zijn we in grote lijnen weer terug naar de situatie voor 1 oktober 1983.
xCookiesolax schreef:Vannacht is er test gereden met de 3002 over de Spuibrug en 't Zieken. Als alles goed gaat zullen er vanaf 2 juli weer trams rijden.
trambestuurder schreef:ook zal er met ingang van 27 juni het proefbedrijf lijn 9 gaan starten tussen Vrederust - Madurodam
lcyerbanga3 schreef:Iedereen zegt routewijziging maar de routewijziging eindigt toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten