iljitsch schreef:Wat ook wel grappig was: de man van Prorail vertelde dat eea betaald wordt door de gemeente Den Haag, die de opdracht aan Prorail gegeven heeft. Prorail laat het uitvoeren door BAM, en als het klaar is gaat het beheer naar de HTM. De RET komt er dus maar zijdelings aan te pas...
EnglishTramMan schreef:Ook daar geweest. Ook nat geworden.
Stom om een gaat in het dak te hebben, het regent zelfs tot aan de trap.
Waarom geen delen van het dak die open kunnen gaan als het te warm is zoals in een kas?
Chris schreef:Mij werd uitgelegd dat het dak niet helemaal dicht mocht voor als er een keer brand zou uitbreken op het station...
En het geklaag over nat regenen op het perron gaat bijna voor elk bovengronds metrostation op. Het verschil met dit station is dat er vaak al een metro op de passagiers staat te wachten gelukkig!
OVinDelft schreef:Admin, is het mogelijk om het onderwerp van dit draadje aan te passen in iets beter klinkends dan "..."? Het komt nu vrij verwarrend over.
Admin schreef:OVinDelft schreef:Admin, is het mogelijk om het onderwerp van dit draadje aan te passen in iets beter klinkends dan "..."? Het komt nu vrij verwarrend over.
Helaas. Charles heeft bij z'n plotselinge "verdwijning" indertijd al z'n bijdragen gewist. Helaas had ik geen geschikte recente backup en hoewel er wel een oudere backup was betekende dat wel dat er een flink aantal berichten zouden verdwijnen als ik die in zou rollen. Ik heb dan ook gekozen om die berichten te laten staan. Maar wellicht kan Charles bedenken wat de titel was en z'n bericht opnieuw aanpassen.
iljitsch schreef:Hm, stoom op de erasmus/hofpleinlijn... interessant idee!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten