door Tiktak » 06 jul 2016 22:34
Bron HOVM:
Arrangementen
Historische stadstour door Den Haag
Historische stadstour door Den Haag, zondag 17 juli 2016, vertrek Kerkplein 12:30
Omschrijving
Verken Den Haag op unieke wijze! Midden in het centrum van Den Haag stapt u in een 90 jaar oude tram, waarmee u Den Haag vanaf de rails verkent. Onder begeleiding van een gids maakt u vanuit de sfeervolle tram kennis met Haagse highlights in de binnenstad en Scheveningen.
Den Haag heeft enorm veel te bieden: Internationale stad van vrede en recht, het politieke hart van Nederland en met Scheveningen het meeste bekende strand van het land. In dit arrangement kunt u Den Haag op wel heel unieke wijze verkennen: namelijk per historische tram! U stapt in de 90 jaar oude tram bij het Kerkplein. Vervolgens maakt u een rit van 1,5 uur door Den Haag en Scheveningen, terwijl een vakkundige gids u vertelt welke bezienswaardigheden u ziet. Onderweg wordt ook nog een halfuur gestopt bij het Haags Openbaar Vervoer Museum, waar u de gelegenheid heeft de uitgebreide museumcollectie historische trams en bussen te bezichtigen. Daarna brengt de tram u terug naar het Kerkplein in het centrum van Den Haag, waar u voor of na de rit kunt genieten van het ruime horeca aanbod.
Duur arrangement: 2 uur
Begin- en eindpunt: Kerkplein (centrum Den Haag)
Inclusief: historische tramrit van ca. 90 minuten door Den Haag onder begeleiding van gids, bezoek aan het HOVM
Programma arrangement:
12:30 - 12:45: verzamelen bij Kerkplein
12:45 - 14:00: historische tramrit door Den Haag onder begeleiding van gids
14:00 - 14:30: bezoek aan het HOVM, mogelijkheid tot bekijken museumcollectie
14:30 - 14:45: historische tramrit door Den haag onder begeleiding van gids terug naar Kerkplein
€12,95
Excl. BTW: €12,22
Ik heb even een stukje gepikt van het HOVM site, sorry als het niet mocht.
De stads rondrit van het HOVM lijkt mij aantrekkelijker dan de tourist tram, gewoon een rondrit met gids die alles verteld over Den Haag.
Als de toerist na de rondrit toch ergens na toe wilt dan kan hij/zij zich verplaatsen met de regiolieren vervoer van de tram en/of de bus.
Ik zie het als ik bv. in Amsterdam bent en daar de rondvaartboot pakt en na een vaarrondje ergens na toe gaat.